top of page
Verzenden en Retourneren Webshop Artikelen

Verzend- en leveringsbeleid Webshop artikelen Levertijd & verzendkosten Na het plaatsen van uw bestelling gaan wij direct voor u aan de slag. Bestellingen worden binnen 3 werkdagen verzonden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden weergegeven in de winkelwagen nadat u uw producten heeft toegevoegd. Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. U ontvangt een verzendbewijs nadat wij het pakket hebben overgedragen aan de vervoerder. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Verzendkosten De standaard verzendkosten zijn € 6,50. Bezorgen in een straal van 15 kilometer om Elburg kost € 3,50 Afhalen kan in de salon aan de Smedestraat 15 of bij De Bloemenhof, Klokbekerweg 162 in Winkelcentrum De Vrijheid in Elburg. Bij een orderbedrag van meer dan € 30 versturen wij uw bestelling gratis. Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven! Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. Bedenktijd/retour Op de producten die u via deze webwinkel koopt geldt een bedenktijd van 14 dagen. Contact Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken via de contactgegevens op de website. Garantie & Klachten Garantie Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Klachten Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@doordorinemassage.nl. Wij zoeken dan samen met u naar een passende oplossing. Betaalmethodes U kunt uw bestelling betalen via Ideal.

bottom of page