Nieuwe online agenda is in gebruik
- Marielle
- 31 mei
- 2 minuten om te lezen
Vanaf vandaag werken we met een nieuwe online agenda. Iedereen die nog via de oude agenda een afspraak heeft gemaakt, ontvangt een dezer dagen – maar in ieder geval vóór maandag 2 juni – opnieuw een bevestiging, dit keer vanuit ons nieuwe systeem. Let op, het kan zijn dat deze in de spam terecht komt.
Ondanks dat we met alle zorgvuldigheid alle bestaande afspraken hebben overgezet, kan er altijd maar toch altijd iets niet helemaal goed zijn gegaan.
Ontvang je géén nieuwe bevestiging? Laat het me dan z.s.m. weten, dan kijk ik het voor je na en weten we zeker dat je afspraak goed in onze agenda staat.
Alle ingevulde intakeformulieren uit de oude agenda zijn vernietigd en kunnen we neit meer ienzien . We willen daarom vragen om deze opnieuw in te vullen. Meteen een mooi moment om voor ons alle gegevens weer up-to-date te hebben. De link naar het formulier staat in de afspraakbevestiging.
Waarom een andere agenda?
De oude agenda werkte prima, maar omdat er veel functies gaan verdwijnen, zijn we op zoek naar een alternatief.
Met de nieuwe online agenda kun je nu ook zelf een account aanmaken, dit betekent:
Geen gegevens meer opnieuw invullen bij elke afspraak;
Altijd inzicht in je geplande afspraken;
Eenvoudig je gemaakte afspraak verplaatsen of annuleren – helemaal zelf.
De intakeformulieren zijn ook iets veranderd:
Bij een klachtgerichte behandeling krijg je nu een formulier waarop we specifieke vragen stellen over je klacht. Je kunt via kruisjes aangeven waar je klachten ervaart.
Bij een ontspanningsmassage ontvang je een ander, korter formulier.
Helaas is er ook een minpunt: deze agenda herkent niet of je het intakeformulier al een keer hebt ingevuld en daarom staat de link hiervan standaard in elke afspraakbevestiging.
Dit hoef je natuurlijk niet iederenkeer te doen – tenzij er iets in je situatie veranderd is.

Kommentare